Categorieën
Niet gecategoriseerd

21 mei 2026, en het was lekker!

Niet normaal. Kheb een fotootje gemaakt, dat is zo lastig, ik vergeet dat altijd. Maar één van de gasten vond de kleuren zo mooi, daar moest ik van haar een fotootje van maken, nou bij deze,

Sorry, hij was alweer half op. Hij is trouwens helemaal opgegaan. Twaalf mensen hebben genoten van de sheppards pie. Ik ben een gelukkig man.

Daarnaast kan als het goed is vanaf vandaag het terras weer open. Ik zag al ergens staan dat zonkracht zes eraan komt! Zonkracht zes, oooooo, er staat dat je dan verbrand binnen een kwartier! BINNEN EEN KWARTIER!!!! ik denk dat we het terras maar dicht laten, zo heftig dit…

2 reacties op “21 mei 2026, en het was lekker!”

De zon maakt ons allemaal nog een dood. Ik heb fanatiek gezocht naar zonnebrandolie index 299, werd me aangraden. Maar die hebben ze nergens. My luck….

En hou dat terras maar op slot, ze riskeren en masse je te overvallen, verantwoordelijk te stellen en bedreigen met levenslange eenzame opsluiting. Terwijl ik nog al die gerechten van jou moet proeven.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *