Categorieën
Niet gecategoriseerd

5 oktober 2025, lang zal ze leven, lang zal ze leven!

Gefeliciteerd lieverd! Maak er een mooie dag van! Dikke kus.

Binnenkort mag je weer stemmen! En ik las gisteren, ergens, dat d666 zich al aan het opmaken is om te gaan regeren. Nu ben ik ervan overtuigd dat het geen reet uitmaakt wie er regeert, maar d666, kom op nou! Hoe dan?

Is dat. wat daar zogenaamd de lijsttrekker is. al getrouwd? Daarvoor issie met driehonderd gasten naar Spanje getogen, of moet ik zeggen gevlogen..

d666 is één van de weinige partijen waar ik nooit op gestemd heb. Ondanks dat ik in mijn jongere jaren, toen ik nog niet mocht stemmen, groot fan was van Jan. Jan was een held, schrijver van boeken die ik in die tijd verslond. Maar voordat ik mocht stemmen was hij al weg uit de politiek en sindsdien is het nooit meer iets geworden met die partij. Jammer.

Persoonlijk vind ik de move van fvd echt geniaal. En ik hoop dat Lidewij een beetje de ruimte krijgt om haar zegje te doen. Nogmaals niet dat het wat uitmaakt, we leven in een schijndemocratie, maar ik gun het deze dame wel.

Categorieën
Niet gecategoriseerd

4 oktober 2025, ik lig er wakker van.

Dat er in tientallen steden feest gevierd wordt omdat er twee joodse mensen zijn vermoord. En dat die feestjes in de media worden afgedaan als demonstraties. Dat de Nederlandse vlag wordt gezien als een gevaar en er stemmen opgaan om die te verbannen uit stadions. Ik lig er wakker van.

Maar goed, het is vandaag dierendag en het is op het moment ook echt hondenweer. Gelukkig heeft Sam niet zoveel met regen dus lang uitgaan was niet nodig. Het ziet ernaar uit dat het nog wel even blijft regen. Ik hoop wel, dat we nog de kans krijgen voor een lange wandeling.

Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik niet zoveel heb met de Nederlandse vlag. Mijn sympathie ligt niet bij het koningshuis. Maar nu ik te pas en te onpas de Palestijnse vlag voorbij zie komen moet ik er misschien toch maar eentje aanschaffen, je kan hem altijd omdraaien.

Ene meneer vreeken, een hoernalist van de volksverlakkerijkrant heeft zijn mening al uitgesproken in een artikel vanmorgen in zijn indoctrinatie blaadje. Ooit moeten dit soort mensen toch ter verantwoording worden geroepen?

Categorieën
Niet gecategoriseerd

3 oktober 2025, zo het regent buiten.

Toch fijn dat het gisteren zulk mooi weer was. Een lamsbout BBQ’n is veel leuker als de zon schijnt. Het was een gezellige dag, mijn huisgenoot is weer een jaar ouder en de wereld draait gewoon door.

Zouden er al veel mensen een vaxxxin hebben gehaald? Op mijn favoriete website van het cbs, de doden per week, valt nog niets te zien. Daar zitten ze nog in week zesendertig terwijl ze normaal iedere week, op vrijdag, een update geven. Op deze manier kunnen ze eventuele verhogingen wat beter wegwerken, das toch logisch?

Jihad, zo heette hij. Met zo’n naam moet je wel. Dan kan je er niets aan doen. Jihad is dood, dat was de bedoeling. Ik roep het al ruim vijf jaar, it’s all by design…

Categorieën
Niet gecategoriseerd

2 oktober 2025, iedereen een hoger pensioen!

Hoppa!!! Ik sprak laatst een vrouw, iets jonger dan mij, ik denk rond de vijftig. Ze had een zoon van vijftien die de helft van de week bij haar woonde want ze was gescheiden. Ze is arbeidsongeschikt vanwege, tsja vanwege wat? Gehandicapt was ze niet. Een ontzettend aardige, lieve, vrouw, ze ontvangt een uitkering. €2300,00 per maand krijgt ze, €2300 per maand, hoe dan?

En nu gaan de pensioenen omhoog, hoppa!! Er rijden nog niet genoeg Nederlandse bejaarden, met campers en elektrische fietsen, door Europa. Het kan niet op, geld is er genoeg schijnbaar, waar het vandaan komt is alleen de vraag. Nou ja, de vraag? Het interesseert de meeste mensen geen reet, zolang ze maar kunnen consumeren, daar draait alles om? Consumeren.

Ik mag vandaag weer een prachtig stukkie vlees op de Q bereiden. Een lamsbout die ik gisteren in de marinade heb gezet. Mijn huisgenoot is jarig, Hiep hiep hoera! Het gaat mooi weer worden, alle lichten staan op groen, heb een mooie dag…

Categorieën
Niet gecategoriseerd

1 oktober 2025, wunderwaffen!

We hebben de Leopard tanks gehad, die zouden het verschil gaan maken. Ik kan mezelf niet alle wunderwaffes herinneren maar der waren er meer. En nu gaan we de Tomahawk inzetten! Die gaat volgens de volksverlakkerijkrant de overwinning brengen! Tuurlijk🤠.

Het zou natuurlijk kunnen want een Tomahawk kan je uitrusten met een atoom lading. Je kan er een nucleaire bom van maken. Tis ff afwachten hoelang het gaat duren maar ik ben ervan overtuigd dat elensky erom gaat vragen. Eeeeehhh mister Trumpfius, you are great man, we need to win, eeeeehhhh please mister Trumpfius give us nucleair bom.

Ben ervan overtuigd dat rutti frutti een nucleair bommetje ook een goed idee vind.  En blackrock merz, macronnetje en natuurlijk de most boring man in history, double 0 eight, starmer. Mannen die het lef niet hebben om naar Rusland toe te stappen om te gaan praten, dat is wat je doet, namelijk, als je een beschaafd land bent. PRATEN!!

Categorieën
Niet gecategoriseerd

30 september 2025, man, man wat kan ik slecht tegen mijn verlies.

Ik had gehoopt dat het wat minder zou worden maar als bijna zestigjarige ben ik nog steeds net zo triest als toen ik 14 was. Zielig toch?

Het klaverjassen is weer gestart. Gisterenavond voor de tweede keer dit seizoen meegedaan. En dan zit je samen met Mies aan een tafel, Mies is achtennegentig, doof maar fietst nog wel, en dan verlies je gewoon. Hemeltergend. Mies woont al haar hele leven in het buurtje waar ik nu ook verblijf. Haar broertje woont er ook nog maar veel is overleden. Tsja achtennegentig.

Mijn eerste twee potjes gingen best goed maar de laatste, tegen Mies, wat een vuiltje kreeg ik iedere keer. En mijn maat ook, het was verschrikkelijk. En dan vreet ik mezelf helemaal op, terwijl ik ondertussen probeer net te doen of het me niets doet. Maar dat lukt me niet, ik ben zo’n kinderachtig mannetje🤠.

Maar ik mag volgende week wel weer meedoen, gelukkig maar! Niets leukers dan klaverjassen met Miesen, Willemkes, Piebes en Jokes van mijn leeftijd en vooral veel ouder!

Categorieën
Niet gecategoriseerd

29 september 2025, Moldaviërs die in Rusland wonen konden niet stemmen.

Moldaviërs die in Europa wonen wel. Op de één of andere manier waren de bruggen, die zorgen dat je de brede rivier de Dnjestr over kan, in onderhoud. Hierdoor konden de Russisch gezinde mensen in Transnistrië, een soort provincie in Moldavië*, (wat een prachtige woord, Transnistrië!) niet stemmen. Twee partijen mochten sws niet meedoen, te pro-russisch. Westerse NGO’s overspoelen het kleine onbekende landje maar het zijn de Russen die proberen de bevolking te beïnvloeden, wat een poppenkast.

Maar het westen heeft het gered, de pro-europese, omgekochte marionetten hebben de verkiezingen gewonnen. Nu kan het landje vol gezet worden met militaire basissen en andere rommel, Rusland moet naar de klote! Ooit gaat het de Europeanen lukken om de vele rijkdommen die het land bezit te veroveren. Ooit…

  • Transnistriërs vinden dat ze een onafhankelijke staat zijn, daarin staan ze alleen.
Categorieën
Niet gecategoriseerd

28 september 2025, volgende week maar weer eens aan het werk.

Mocht iemand nog een kok nodig hebben! Nee, er is werk zat, alleen waar vind ik het leuk? Kheb het hier al vaker over gehad, er wordt weinig meer gekookt in Nederland. Tis meer opwarmen en mooi op een bord leggen. Tijdens een telefoontje afgelopen week, met de eigenaar van een restaurant, zei hij het ook gewoon tegen mij: “We werken veel met convenient producten hoor, dat is lekker makkelijk.”

En dan moet ik nog iets vinden om te wonen. De stad is niet mijn ding maar wel weer makkelijk om werk te vinden. Nou ja, vanaf volgende week maar eens wat serieuzer werk van maken, wie weet wat de toekomst brengt!

Vandaag de verkiezingen in Moldavië, twee partijen mogen niet meedoen wat natuurlijk weer de schuld is van de Russen. Alles is de schuld van de Russen. Mocht ik geen werk of een woning vinden dan weet ik wiens schuld het is, de Russen…

Categorieën
Niet gecategoriseerd

27 september 2025, wat een leuk plaatje gisteren niet?

Alles is gepland, maar niet verder vertellen hoor!

Het digitale paspoort! De UK gaat beginnen. Geef het een week of twee/drie misschien vier en dan volgt de EU. Eerst creëren ze een probleem en dan komen ze met de oplossing. Hoe doen ze dat toch?

Alles is gepland, maar niet verder vertellen hoor!

Sorry kids…

Categorieën
Niet gecategoriseerd

26 september 2025, ze zijn alweer elf dagen aan het vaxxxen.

Ze doen het niet meer voor een ander maar puur voor zichzelf. Omdat ze bang zijn. Het klinkt misschien gek maar ik denk best vaak aan de covid lockdown hoax. Het heeft veel met mij gedaan. Er zijn ook ongelooflijke dingen gebeurt in die twee jaren. En dat wat nu aan het hoofd van de navo staat stond toen aan het hoofd van ons landje. Wat leven we toch in een rare wereld, niet te beschrijven.

We gaan een oorlog beginnen. De Poetin doet niets anders dan ons waarschuwen maar het helpt niet. Het klootjesvolk wordt bewust bang gemaakt voor de orcs uit het oosten. Het virus zijn dit keer de Russen en net als toen lopen de schapen er achteraan. Krankzinnig is het als je erover nadenkt, maar dan doen de meeste mensen niet meer, nadenken.