Hij zegt het hier zelf, BlackRock merz. Tis echt geen leugen🤠. Ooit één van de sterkste economieën ter wereld, maar zonder energie? Wat doe je dan?
Ik hoorde dat de Europese Unie wat restricties op de winning van LNG willen leggen. Trumpfius is daar niet blij mee en heeft gedreigd de export van LNG naar Europa stop te zetten. De restricties zijn weer van tafel, waar moeten we anders onze energie vandaag halen? Wapens produceren vraagt nou eenmaal veel, heel veel energie. En als je als land al je kerncentrales hebt stilgelegd, een gaspijpleiding hebt laten opblazen door je vrienden, en je totaal afhankelijk bent van de ouderwetse steenkoolmijnen uit een vorige eeuw en LNG uit Amerika, wat moet je dan?
En zo gaat de destructie van Europa door. Worden we zoet gehouden met Brood en Spelen terwijl de fundamenten van onze economie worden afgebroken. Maar alles volgens plan! We have to Build Back Better, en dat kan alleen maar als je eerst alles hebt afgebroken…
